Vivalaarya
Çoklu besin alerjisi gibi. Allah şifasını versin inşaAllah
Büyük oğlumun süt ve yumurtaya, küçük oğlumun ise yumurta akına alerjisi vardı. 1 numaralı oğlumun alerjisi 1 sene, 2 numaralı oğlumun ise 5-6 ay sürdü lakin 3 sene gibi geldi. Büyük oğlum 6 ay emip ardından similac alimentum mamayla devam ederken küçük oğlum 15 gün emip hiçbir şekilde mamayı kabul etmedi. 3 ay sağım yapabildim ne yazık ki. Aptamil mama dışında mama içmiyor, kabul etmiyordu. Ya aç kalacaktı yada mamayı verecektim. Ağlama krizleri tutardı atarax ile sakinleştirirdim. Elhamdülillah ki alerji seviyesi yüksek değildi. Yüzü baya kötüydü. Yoğun bir şekilde egzama mevcuttu ve sürekli kanardı. Kortizonlu kremlerle gidermeye çalıştık. İnanın nasıl oldu bilmiyorum ama aptamil içmesine rağmen çokça sıkıntı yaşamadık ve anında peşimizi bıraktı bu illet. Çokça çaresizdim ve Allah kapısını araladı bana diye düşünüyorum 😌