Mucizem_0809 Kızlar hope diye bi marka saçımı boyamak için aldım ama daha önce alıp kullanan varmı ona göre boyucam memnun kalan yoksa iade edicem palette vardı 2 paket alınca pahallı oluyo bu ucuz diye aldım ama şimdide acaba mı diyom yardım lütfen 🤗🤗
Nursena19 Mucizem_0809 internetten yorumlarına bakmıştm okuyunca vazgeçtim 😅 çok kötüydü yorumları güvenemem asla
Ah_neredeee_vah_neredeee Mucizem_0809 yani bence hiiiiç risale girmeyin derim :) yana saç ve saç derisi çok büyük sıkıntıdır