fnuraksoy Merhaba sevgili anneler. Eşimle ben covid pozitif çıktık. Dünden beri 5 aylık bebeğimin ateşi var. Daha önce başına gelen var mı neler yaptınız
Ebrugzbk fnuraksoy benim bbegimde 4 aylıkken heçirdik benden bulaştı malesef bizim öksürük ve ateşle başladı sabahına kusma ve ishale döndü takipte olun ve dr getirin çok geçmiş olsun