Gizem_Kaba8 Yalın ismini eşimle birlikte severek koyduk ama hala alışamadım sizce nasıl bir isim söylenme derecesi Yalın ismi sizce nasıl bir isim çocuğunuza koyarmıydınız ? Ya da nasıl bir şey ifade ediyor söylendiğinde ? Kulağa hoş geliyor mu ?