yusra60 Bebeğim üzerini çok açıyor uyku tulumu alacagım ama karar veremiyorum sıcak tutan terletme yapmayan ve hareket kabiliyetini engellemeyen bir tulum arayışı içindeyim sizler hangi marka tulum kullanıyorsunuz ?
Dehya yusra60 ben cok düşünerek woolnat aldim pahali bir ürün ama en az 2 yıl kullanacak.iyi ki almışım diyorum simdi terletmiyor cok memnunum
eee-eeeee19 yusra60 kidzeenin tulumunu kullanıyorum 1.0 tog pahalı ama kaliteli bikaö kış kullanılır. Düşünürseniz büyük beden alın
yusra60 TheBaby bende baktım onlara galiba onlardan alacağım kullanmaya başladınız mı peki ? Terletme yapıyor mu ?
Medusafer Dehya merhaba bu markayı bende düşünüyorum ama çok tereddütteyim ısıtmıyor diyenler var birde beden konusunda tereddutteyim bebeğiniz kaç aylık kaç kilo ve hangi beden kullanıyorsunuz
yusra60 eee-eeeee19 onlara baktım çok güzel ama biraz pahalı ya bir de tog değerini neye göre alıyorsunuz ?
eee-eeeee19 yusra60 oda sıcaklığına göre evet pahalı ama ben 4 aylık bebeğime biraz büyük beden aldım uzun ömürlü kullanmak istiyorum başlarda kıvırarak kullanırım
Buketkucuk yusra60 bende aynı sebepten muzdarip olduğum için alacağım üstünü örtmeyi sevmiyor hiç kızım. E bebekten almayı düşünüyorum fiyatları diğer tulumlara nazaran çok uygun 1.5 togg değerinde alacağım kış için uygun
yusra60 Buketkucuk aynenn bende ordan baktım bugün ama mağazalarında hep tükenmiş beden yok internet üzerinden de almadım geç geliyor . Bi an önce almak istedim bebeğim üzerini sürekli açıyor ve hasta zaten en azından içim rahat uyurum ama bulamadım 😔
Dehya Medusafer bence isitiyor sirtina dokunduğumda sicak. 8aylik oğlum 9kilo suan 1-2 yas aldim buyuk ama oluyor yani.3yasinda da giyer bunu
uykucukoala yusra60 ebebekten aldım evimiz de sıcak 1.5 tog yeterli olur diye düşündüm kızım iki yaşına girmek üzere ama ben 3 yaş aldım rahat olsun diye
uykucukoala yusra60 evet evimin sıcaklığı iyi sadece zıbın giydiriyorum ama dün annemlere geldik burası soğuk altından uzun kollu birde kilotlu çorap giydirdim