Arkadaşlar meraba bebeğim 2 aylık oldu bugün meme reddi yaşıyoruz malesef . Eds sistemi aldım geri dönmesi için elimde kaldı bebeğim onuda almadi 2 büyük şiringa ve 8tane hortumu mevcut almak isteyen olursa emzirme danisani dilruba hanımdan almıştım. Birde kaşık biberon aldım 1 kere kullandım kullanmadim bile bebeğim yine istemedi . Isteyen olursa uygun fiyata verebilirim .