alisileedis 5.5 aylık bebeğim 5 aylıkken ufak ufak tadımlara başladık doktorumuzun izniyle. Ama ne veriyosam ağlıyo öğürüyo napacağımı şaşırdım zaten mama yemediği için erken başladık bunları da yemiyo 🤦🏼♀️ Siz nasıl başa çıktınız bu durumla ?
kahvekokusuu alisileedis size tek tavsiyem kesinlikle zorlamayin benim bebem de ilk tadimlarda hic sevmemisti ben patatese gecince zorladm 15aylik oldu halen patates yemez🤦 ama zamanla istahi da açıldı simdi baya istahli herseyi yer maşallah
Alyammmmmm alisileedis anne sütü mu alıyordu şimdiye kadar mama kullananlar daha erken basliyo galiba bizde 5.5 aylık olduk bende baslamak istiyorum sadece emzirdim şimdiye kadar herkes çok zorlanmış siz neler denediniz nasil ilerlediniz korkuyorum 😅🙈🙈
Srnsrnsrn alisileedis öğle uykusunu iyi uyuduğu zamanı kolla iyice acıksın sulu bir meyve ile başla iyice rendele mesela elmayı. Bir kaşıkta onun eline ver yada çeyrek bütün elma önce bir döksün ellesin birde öyle dene istersen
alisileedis kahvekokusuu Zorlamıyorum ama en azından yarım çay kaşığıda olsa vermeye çalışıyorum ki tadını alsın onuda atmaya çalışıyo 🤦🏼♀️ Peki napıcam hiçbişey sevmedi ne sebze ne meyve.
kahvekokusuu alisileedis ben blw gibi ilerledigim icin hpsuna gitti mesela pureyi ufak bi kaba koyup elinde de kaşığı verdim zaten o dönemler ne bulsa ağzına götürüyor ağzına geleni yalamaya başladı tabii ne kadar ağzına aldığına ilk başlarda dikkat ederek verdim fazlasini yememesi icin daha sonra alıştı zaten oyun oynar gibi yemeye başladı etraf üstü başı cok pisleniyordu ama olsun o sekilde yemek yemeyi öğrendi en azindan yoksa hep ağzına geleni atıyordu şimdi çatal kaşık kendi kullanıp kendisi yemek yiyor
alisileedis Alyammmmmm Sadece mamayla besleniyo. Sebzeleri denedim yoğurt denedim ama sebzeleri 3 gün kuralına uygun vermedim. Şimdi meyvelere geçtik ama hiç yemiyo 🤦🏼♀️
alisileedis kahvekokusuu Benimki daha küçük ama götüremez ki ağzına bide daha oturtmaya başlamadım ben 6. Ayda dedi doktorumuz.
alisileedis Srnsrnsrn Benim ki acıkmıyo 😂 ciddiyim dünyanın en iştahsız bebeği olur kendisi günlerce beslemesem asla acıkıpta yemez.
kahvekokusuu alisileedis hee onu bilemicem benim oğlan o aylarda tutunup yürüyordu erkenciydi biraz o yüzden öyle bir sorunumuz olmadi
Srnsrnsrn alisileedis ay çok zor iştahsız bebek insanın sinirleri yıpranıyor inşallah düzelir belki diş falan çıkaracaktır.
kahvekokusuu alisileedis yok 6 aylikken 🤗 ben 6 aylikken tadimlara başlamıştım da siz 5 aylıkken baslamissiniz orayı atlamışım 😂 benim oğlan aşırı hareketli yaa 4 aylik emekledi 9ay yürüdü falan herseyi baya erkendi yani
alisileedis Srnsrnsrn Doğduğundan beri böyle kanser olmam pek yakındır gerçekten artık bittim bedenen de ruhende 🤦🏼♀️ Dün gece 9 da zorla besledim 70 cc saat 9 oldu hala ağzına bir damla mama koydurmuyo yok yani aslaa yemiyo.
alisileedis Srnsrnsrn 5.5 aylık 6500 kilo doktor sabırdan başka bişey demiyor. Her şeyine baktırdık hepsi normal sadece uyutup besleyebiliyorum 🤦🏼♀️
Srnsrnsrn alisileedis o kadar yememeye gayet iyi beslemişsin bence 👏🏻 Her çocuğun karakteri farklı diyorlar işte eğer bir sağlık sorunu yoksa boşvermeye çalış çok zor biliyorum ama.
alisileedis Srnsrnsrn Öyle ama neler çektim ve hala daha çekiyorum resmen anlatsam roman olur yani yesin diye yapmadığım şey yok 🤦🏼♀️