Cansu_Ada Bebeğinizin poposunu neyle temizliyorsunuz? Ben pamuk kullanıyorum,sık değiştiriyorum ona rağmen kızarıyor 😔
Senem1234 Cansu_Ada bebek pamuğu ve su ile temizliyorum. Her alt değişiminde ince bir kat bepanthol baby pişik kremi sürüyorum.
GzmmK Cansu_Ada bende ilk zamanlar pamuk su kullandım sonra sleepy nin zeytinyağlı sirkeli ıslak mendili aldım hatta bir koli pamuk duruyor 😂😂😂 çok şükür hiç bir sıkıntı olmadı ama her seferinde bepentol sürüyorum bazen de zeytinyağı yumuşasın diye. Ama tabi ki her bebeğin vücudu farklı
Cansu_Ada Teşekkürler kızlar, pişik değilmiş galiba ya . Sık kaka yapıyor ve çok şık değiştiriyorum o yüzden tahriş oldu diye düşünmüştüm ama yediklerimden kaynaklıymis galiba .azıcık kantoron yağı sürünce geçiyor ❤️