Merhabalar,
Kızım 3 ay 17 günlük. 4. Ay aşıları için sağlık ocağına kaydını yaptırmam lazım. Sağlık ocağındaki hemşire edevletten kendi hesabınızla yapıyorsunuz dedimama ben bebek için birşey göremedim. Bebeğin sağlık ocağına kaydı nasıl yapılıyor bilen varmı?