Nurella0742 Benim oğlumda olmuştu bir dönem genelde stresli olduğu donemlerde olurdu doktorumuz uyarmayin görmezlikten gelin bu yaşlardaki hareketler kalıcı olmaz demişti.biz tabi bununduyasiya kadar hep uyariyorduk.sonra doktorumuzun dediği gibi görmezden geldik kendiliğinden geçti gitti.8 yaşında hala strese girdiyse bir sebepten değişik tikler bulur