Browni_61 GoktugTkn Sacmalamiş 8 aylikken 1 metremi olucakti.Merk ettim hangi sağlık okulunu bitirdi sinir oluyorm boyle tiplere
ebannezm GoktugTkn bir yaşında 70 cm olan erkek bebeklerinki nile normal. Yani alt sınır olsada normal. 1 yaşta bile gelişim geriligi yok. İyice saçmalamış
Nesrincente GoktugTkn 6 aylıkken 68 Dı en son bakalım 14unde kontrol var ne kdar uzadı bılmıyorum da 10 cm uzamaz heralde hadı 73 75 olsun ne fark var kı takılma bence ya
GoktugTkn Haklısınız genetik faktörleri kimse ele almıyor hemen kısa uzun teşhisi koyup üzüyorlar insani
bozobeydrk GoktugTkn bizim 9 aylık 70 cm gayet iyi dedi. Zaten hemşirenin demesine gerek yok ortalama boy bu bu aylarda. Ben de babası da çok uzun insanlar değiliz öyle selvi boylu bi çocuk beklemiyorum 😄
Kayram64 GoktugTkn 7,5 aylık bebeğim (erkek) 74 cm bence her bebeğin gelişimi farklıdır (genetik faktörler gelişim vs) buna takılmayın ve erkek - kız bebeklerin boyda farklılık oluyor