Siz mutlaka ama mutlaka kalp için doktora gidin ancak bize de 2 ay civarındayken doktor kalbinde bir üfürme sesi duyuyorum ancak 3 aya kadar olabilecek bir şey kalp boşluğu olabilir ve 3 aya kadar bu tarz boşluklar çoğunlukla kapanır 3 aylıkken yeniden bakalım ve eğer hala duyuyorsak kalp için uzman doktora yönlendireceğim demişti, 3 aylıkken yeniden gittiğimiz de artık sesin olmadığını söyledi. Sonrasında araştırdım pek çok anne aynı durumu yaşamış yani benzer bir durum olabilir ama eğer yönlendirme yaptıysa mutlaka gidin, böyle şeyler ihmale gelmez