Sarisko_54 Şelale gibi akan göğüslerim aniden o kadar azaldıki ne yapacağımı şaşırdım. Bebeğim bir gündür huzursuzdu gaz sancısı diye düşündüm ama bugün dayanamayıp mama verdim çocuk resmen sakinleşti. Tekrar sütüm gelmesi için ne yapmalıyım???
spagettiii Sarisko_54 birden sütn gitmesi normal değil ama bişeye mi üzülüp kafa taktınız süt arttırıcı damlalar oluyor bide rezene cayı denemelisiniz inşallah gelir
Gorkemelif Sarisko_54 Canm gecmis olsun biseye uzuldun mu canini sktinmi ondan da kaynaklanabilir onun disinda kimyon icebilirsin gunde bir fincan suan sutun yoksa sogan sut artirir ama bebege de gaz yapar onun icinemzirmiyorsan yiyebilirsin pirinc lapasi yiyebilirisn
BihterZiyagil Sarisko_54 uykusuz mu kaldınız ya da aşırı yorulduğunuz bir şey mi oldu? Bennbi ara peş peşe misafir ağırladım, sütüm azalmıştı yorgunluktan.
Sarisko_54 Gorkemelif hayır canım bir şeye sıkılmadım. Ama anlayamadım şuan çok moralim bozuldu. Göğüslerim yumuşacık oldu. Dolu olduğu zaman bebeğim emdiğinde rahatlardım anlardım boşaldığını. Şuan anlayamıyorum ne yapıcam şaşırdım
Sarisko_54 BihterZiyagil yani genel olarak 1 aydır zaten uykusuzum ama dün ikindiden beri azaldı. Dünde bir şey yaşamadım üzülecek yani.
Gorkemelif Sarisko_54 canim. Bebegin emmeyi birakti mi suan yoksa yinede emiyor mu Çünkü birakirsa tamamen kesilir sik sık az olsa bile emzir
Sarisko_54 Mombaby Elfbc Mombaby genel olarak bebek doğduğundan beri zaten yorgunum ama özel olarak bir şey olmadı yani azalması için
Sarisko_54 Gorkemelif hayır bırakmadım. Sol göğsümden çok az geliyor onu emdiği zaman sinirleniyor. Sağ tarafa geçirdiğimde güzel emiyor siniride geçiyor. Aslında sol tarafımda çok süt vardı şimdi tam tersi oldu
Elfbc Sarisko_54 bebeğin kaç aylık sütünü sağdın mı kaç cc çıkıyor baktın mı? Aslında göğüsler yumuşak olsa da süt bitmez ya da azalmaz. Belirli bir süre sonra göğüs eskisi gibi sert olmuyor. Maltana diye bir içecek var çok güzel süt yapıyor tavsiye ederim. Birde mercimek bulgur soğan yeşillik falan da süt yapıyor diyorlar.
Sarisko_54 Elfbc Bebeğim 1 aylık. Birden yumuşadı. Emzirdikten sonra bir daha dolmadı sanki. Sağdım 15 cc falan çıktı sol göğsümden. Süt gelmediği için sinirlenip emmediği için çok çıkar dedim ama çok az çıktı. Normalde sol göğsümde çok süt vardı şuan tam tersi oldu
Sarisko_54 Elfbc canım şimdi yeniden sağdım iki göğüsten toplam 50 cc çıktı 2 saat önce sağmıştım. Nasıl sence
Gorkemelif Sarisko_54 Canim bnm de bi ara sag tarafimi emmiyordu bn sag. Tarafi geceleri emziriyordum suan şükür iyi iki tarafida emiyor. Biraz mama verip emzirede bilrisn
Elfbc Sarisko_54 tamam bebeğin daha çok küçük gaz problemi olabilir emmerken sıkıntı yaşıyor olabilir ama illa emmediği zaman süt daha çok gelmez bebek ne kadar çok emerse o kadar çok süt gelir. Sen yine göğsünü vermeye devam et bol bol da sağım yap. Maltana al iç günde iki üç tane o sütü arttırır süt arttırıcı çaylar vs oluyor onlardan da sorabilirsin eczaneye panik olma bazen olur öyle sonra düzelir sen rahat ol stres yapma daha çok etkilenmesin sütün.
Moonlightttt Sarisko_54 ilk zamanlarda olduğu gibi aşırı sert olmuyor bir süre sonra. Bebek saatlerce emmezse gece mesela sertleşiyor . Yetiyordur emdikçe artar o yüzden emdirmeye devam. SU, REZENE ÇAYI, DEREOTU tüketin boolca ve dinlenmek gerekir mümkünse
Sarisko_54 Moonlightttt Moonlightttt bir gece öncesi sertlikten uyuyamıyordum birden yumuşadı. Bebeğimde çok huzursuzdu. Doymadığı aklıma geldi ama evham yapmıyım değildir dedim ama yok. Son çare mamayı denedim rahatladı uykuya kolay daldı
Mth Sarisko_54 benimde azalmıştı geçen hafta stres, regl, spor bir araya geldi. Ya bunlar geçtiği için arttı ya da bestlak damla ve/veya rezene çayı iyi geldi. Fazla olmasada doyucağı kadar çıkıyor artık.
Sarisko_54 Mth bende fazla olsun demiyorum ama sağımda çok az çıkıyor çocukta huzursuz yoksa vermeyecektim mamayı. Son çare verdim çocuk şimdi uykuya rahat daldı. Bütün gün uykuyla cebelleşti resmen açlıktan olduğunu düşünüyorum
Sarisko_54 Gorkemelif benim iki tarafımıda emiyor ama sol tarafım fazlaydı emdiğinde tam boşalmıyordu rahatlayamıyordum hatta. Ama şimdi sol tarafımda yok denecek kadar az var