Herkese selam kızlar. 🙋🏼♀️ Oğlum 4,5 aylık pazar günü sünnet oldu. Pazar gününden beri dönmek istiyor fakat sürekli engelliyorum canı acımasın diye 3 gün geçti artık engellemesem dönse sıkıntı olur mu sizce. Dönmeyi çok seviyor ana kucağında, hamakta, kucakta sürekli dönmek istiyor emeklemek istiyor.