Mayisannesi34 Merhaba arkadaşlar AliExpress den ürün aldım. Ödeme kısmında vergi de ödedim. Yorumlarda da ödeme kısmında vergi ödendiğini sonrasında kapıda ek bir ücret ödemediklerini yazmışlar. Acaba böyle bir durumda ek bir ücret ödemem gerekir mi 😊
tosbilitostos Mayisannesi34 canım kapıda vergi ödeniyordu önce ama şuan yenilenmiş ve ürünü alırken ödüyorsun eve gelince ödemiyorsun
Btlazz Mayisannesi34 çok geç geldi ürünlerim ama geldi ya 3 haftayı bulmuştur. Makyaj fırçaları aldım yeğenime bikini aldım makyaj paletleri falan almıştım çok oldu. 😊
Teemo07 Mayisannesi34 çok umutlu bir insanım, öyle diyelim ahahaha 🤣 çok oldu beklemeyi bırakalı valla. 😁 Ama şöyle bir sıkıntı var satıcıyla görüştüm, ayrıca sistemde Türkiye ye giriş yapmış ürünler, PTT de yok..
Teemo07 Deletedmom4444 küpeler, bileklik ve zincir 🤦🏻♀️ allahtan cok Bi para değildi. Dolar cok yüksek değildi 🤣
Teemo07 Mayisannesi34 valla 15 TL in uğrasmadım ama PTT ile güzelce bir görüştüm. Yani ürün onlarda görünüyor ama piyasada yok