ReisinKizi Tosbiklerinannesi orası öyle tabii, artık ne zaman elime para geçerse hiç biriktirme huyum yoktur direkt harcarım.
Tosbiklerinannesi Leylaa_ bende internet alışverişini çok yapmıyorum genelde mağazadan görüp alırım biraz pimpirikliyim beğenmiyorum kolay 😄
Beyziikoo Tosbiklerinannesi Alışveriş ruhumun gıdası ya 😍 Her türlüsü yani, kıyafet, mutfak eşyası, eşime kızıma aldıklarım 💃🏻💃🏻 Daha bugün kitaplar aldım kendime 🤗 Haftaya da kıyafet alışverişi oh mis 💃🏻💃🏻
Tosbiklerinannesi Beyziikoo ohh ne güzel valla 🥰😍 bende çok severim alışverişi imkanlar oldukça yaparım 🥰
Koca_bebek Tosbiklerinannesi severim kendime senede bi alırım ama çocuklara alırım genellikle imkqn oldukca
Tosbiklerinannesi Koca_bebek aynen ben vallahi kendime almasam bile çocuklara muhakkak ayda 3 4 parca alırım
Tosbiklerinannesi Mom622626 aynen vallahi bende öyleyim çok zor beğenirim bu yüzden internetten giyim üzerine alışveriş yapamam pimpirikliyim kendi kendime sıkıntısız elbiseye de sıkıntı çıkarırım
Rmkbk İhtiyac doğrultusunda hareket ediyorum zaten bişey alacam dediğimde kayınvalide ve annem fırsat vermeden gidip alıyor bana gerek bile kalmıyor
Beyziikoo Tosbiklerinannesi Bir tane 5 liralık çorap dahi alsam çok mutlu oluyorum ya mesele torbalarca ya da milyarlarca yapmak değil en ufağı bile o gün beni yükseltiyor 💃🏻😂
Uzaymekiii Tosbiklerinannesi kim sevmez ya🤭 hergün çeşitli markaların uygulamalarına girip sepetimi doldurup içimi rahatlatıyorum şu aralar🤷🏻♀️ Sepeti onaylamadığım sürece sıkıntı yok nasılsa😂 hem fiyatlar almış başını gitmiş hem. Benim gönüşün akıbeti belli değil o yüzden son zamanlarda kendime bişey almıyorum ama olsun yine de sepetime atıyorum beğendiğim herşeyi😌