Bebeğim sürekli kabız önce çok güzel yapıyordu bebelac kullanıyordum kusuyor diye değiştirdim aptamil aldım kabız yaptı şimdi sma kullanıyorum ama hala kabız lağman yapıldı o gün kakasını yaptı tekrar oldu kabız dün fitil verdim dün yaptı bugün yine yapmadı nolacak böyle nasıl düzelecek yaşayan var mı aceba😔