ozsez85 Erdemir evet yaptı fakat aptamil in prosyneo diye başka bir maması var, o mükemmel. Ne gaz ne kabızlık , hepsi geçti
Haydinn themoonrose ama çalkalamamak gerekiyor canım önce su sonra mamayı koyup çay kaşığı ile karıştırırsan köpük olmaz
Mevacanimkizim Erdemir Evet kızım ilk doğduğunda emmedigi için Aptamil aldım aşırı gaz ve kabızlık yaptı ikinmaktan yavrumun göbeği çıkmıştı değiştirdim Bebelac Gold aldım bence çok çekmeden yavrunuz değiştirin mamayı