Aysealprsln Kızlar kolit nedeniyle hastaneye gittim bana iki.kutu ilaç verdi emziren anne olarak iç skinti olmaz dedi fakat ben internete yazdım emizren anneler kullanamaz diyor sizce napmam lazim karın ağrısından ölüyorum 😥
NehirHaticeArican Aysealprsln Bni klima çarptı gecmeyince şüphelendim teste gittim geçen hafta emziriyorsan kullanamazsin demişti. Sonuç şükür ki negatif çıktı
Aysealprsln NehirHaticeArican meraba benimki kolit yani kalın bağırsak ta iltihaplanma kovit deilim🙆♀️
NehirHaticeArican Aysealprsln Hmm yanlış anladim kusura bakmayın siz bilirsiniz o zaman isterseniz ilacı kullanın 1-2 saat emzirmeyin
Aysealprsln NehirHaticeArican ne kusura estağfurullah saolun yorumunuz için peki iki saat sonra sağipta mı emzirmeliyim
NehirHaticeArican Aysealprsln direk göğsünü verebilirsin bn de migren çok ağır geçiyor farklı hap atınca 2 saat kadar emzirmiyordum şükür ki bir sıkıntı olmuyordu 🙏