Kızlar benim normal de adetim 7 si ile 10 u arasinda bugün sabah aşırı bel ve kasık agrısıyla uyandim normalde kanamam fazla olur bu kadar agrim olmazdi suan cok az kanamam var cok az da kasık ve bel ağrım var 1 aydır hic korunmuyoruz hamile olabilirmiyim 🙄🙄🙄🙄🙄🙄