Biz de anestol ve furacini karistirarak sadece 3 gun sabah aksam uyguladik ama anestol cok cok az olacak sekilde bir de ben bir hafta boyunca kopuk bardak koydum bence bebegim icin de cok konforlu oldu biz de kucagimiza alirken vs zarar vermemis olduk 1 hafta sonunda iyilesmisti tekrar kontrole gittik dr normal davranin artik dedi ve ben 10.gun kanguru kullanmaya basladim cok sukur siz de saglikla atlatirsiniz insallah