Merhaba, kızım yakında 1 yaşına girecek pipetli suluklardan kullanmak istiyorum ama pipetle içemiyor. Sürekli gösteriyorum uğraşıyorum pipetli bardakla deneme yapıyorum içmiyor oyun oynuyor onlarla. Ne yapsam içer acaba fikri olan var mi?
hala suyu ya biberonla ya da alıştırma bardağıyla içiyor bu arada