Yaztatili Erkek bebeğe külotlu çorap kullanıyor musunuz? Sağlıksız olduğunu duymuştum ama havalar da soğudu ne giydireceğimi şaşırıyorum
esraeerdogann Yaztatili ben kullanmıyorum çünkü erkek bebeğe önerilmiyor erkek bebek sıcağıda çok sevmiyor zaten üşüdüğünü düşünüyorsanız 2 kat pijama giydirebilirsiniz ☺️
NehirHaticeArican Yaztatili bn kızıma kullanıyorum kışın dogdugundan Beri bı beden bol al bnce sakıncası olmaz bebek sonuçta hasta etmemek lazım
Suhann Ben giydiriyorum canım çok rahat ve sıcak oluyor evimiz biraz soğuk kaloriferler yanana kadar kullanmayı düşünüyorum en azından bebeğim usumuyor rahat LCW nin çorapları hem sıkı değil hemde rahat ediyor tavsiye ederim
Yica Benim evim kuzey tarah hiç güneş ışığı almıyor ben giydiriyorum bebeğim 4 aylık 6-12 aylık almıştım onu giydiriyorum bol oluyor biraz çok zarar vermez diye düşündüm . Kaloriferler yanınca çıkarırım sanırım o zaman evim ısınıyor
Gtmz Yaztatili soğuklarda giydirebilirsin erkek bebeğe ne farkı var bebekken de zararlı saçma sonuçta bezi var ha zıbın cutcitlamissin ha kulotlu corap ben 3 aylıkken köye gittim kışın hep külotlu çorap giydirdim bacakları buz kesiyordu yoksa gece yatarken çıkarıyordum pijama ustune tulum hava alsın kan dolaşım olsin diye
Splash-Splash-Love Yaztatili Valla ben giydirdim geçen sene hiç bi sorun yaşamadık. Sonuçta bez var. Dapdar değildi ama kullandığım
Bursa97 Yaztatili canım erkek bebekleri için külotlu çoraplar varmış sanırım daha rahat oluyormuş agi galiba erkeklere özel oluyormuş bir araştır istersen bulabilirsen
Mommqueen Yaztatili kızımda bile kullanmadım öyle kat kat giydrme taraftarı asla değilim gerek yok hiç
Yaztatili Mommqueen yeni emeklediği için ayakları ve bacakları soğuk oluyor. Biz kalorifer yaksak da aşağı yakmadığı için soğuk geliyor
Olric11 Yaztatili oğlum 11 ay 5 günlük ilk defa iyi gündür giydiriyorum içi polarlı birazda büyük aldım yapışmıyor açıkcası çok rahat ettim oğlum giyinmeyi hiç sevmiyor iki kat giydirmektense çorap giydirip bırakıyorum evde
Yaztatili Olric11 yeni emeklediği için ayakları ve bacakları soğuk oluyor. Biz kalorifer yaksak da aşağı yakmadığı için soğuk geliyor
Mommqueen Yaztatili yok canım benim kızım sürünerek emeklerdi üstelik yarım kollu zıbın üzerine penye ayaklı tulum giydrrdim yeterdi ve bizim bura kışları -35 dereceyı görüyor
TalentedMom Yaztatili evet ben giydiriyorum geçen sene de giydirmiştim bu sene de giydiriyorum şuan 19 aylık