Rehoo Bebeğim başta uç yok diye zor aldı memeyi hadi tutturduk 3. Ayda meme reddi yaptı. 2 hafta evden çıkmadım hadi yine yine ben galip geldim. Şimdi 7,5 aylık 2 haftadır yine redleri bitmedi yine ben kazandım daha kaç raund var 😂
Splash-Splash-Love Rehoo Sanırım bu son raund 😂 Bildiğim kadarıyla sonrasında bir düşkünlük olacak ve asla bırakmayacak 😂
Splash-Splash-Love Rehoo Evet bildiğim kadarıyla öyle ama siz yine de benim bilgime çok güvenmeyin ikinci rauntta kaybettim ben meme reddini. 😂
Rehoo bireylul sürekli teklif ediyorum ten teması yapıyorum ağlaya ağlaya sonra sakinleşiyorum bekliyorum biraz emdiğinden zaman geösin yatarak deniyorum olmadı ayağımda sallayıp kucağıma alıyorum eeee piş pişle emziriyom
Splash-Splash-Love Rehoo Nasıl aşıyorsunuz her seferinde bana da taktik verin 2. Bebemde bende sizin gibi olmak istiyorum
Rehoo Splash-Splash-Love valla ağlaya ağlaya sürekli bütün günüm çözüm düşünmekle geçiyor sürekli teklif ediyorum biberon doğduğundan beri vermedim
bireylul Rehoo ilk zamanlar değişik pozisyonlarda ayakta evi dolaşarak emiyordu ama artık emmiyor sütüm kesilmek üzere
yaseanne1 Son olma ihtimali yüksek 5 aya kadar red yaşadık biz de. 10 aydan sonra bir düşkün oldu.. 15 aylık olmak üzere meme krizine giriyor şimdi eğer vermezsem memememeememe diye sayıklıyor ta ki verene kadar 😂