İyi günler kızlar ben yaklaşık 5 6 gündür kızı gece uyuttuktan sonra ertesi gün 4 e 5 e kadar emzirmiyordum yemek yesin diye gögüslerimde ağrı olmaya başlamıştı havalar da malum soğuk ve merkezi sistem ısınıyoruz merhaba çok soğuktu evler çok üşüdük ve pazartesi bademciğim şişti dün kulağım ağrıdı oradan başıma vurdu ateşim çıktı ayaklarım üşüdü ve battaniye örttüm ateş yükselti eşim covid olmuşsun dedikçe stres yaptım ateşim yükseldi şükür bugün 36 ve 37 arası ama sormak istedim emzirmeyi bırakırken sizde neler oldu bu ara da evdeyim çıkmıyorm 👍🏻