Herkese merhaba güzel anneler , 2 buçuk yaşında oğlum var ve biz 8 gün önce tuvalet eğitimine başladık. Klozete uygun aparat aldım lazımlık almadım , oturmayı reddetmedi. İlk günler inanılmaz çok alt ıslatmalarımız oluyordu şimdi daha azaldı, çiş saatlerimizi not ediyorum ben temkinli davranıyorum sık sık tuvalete götürüyorum. Yakalayabildiğimizde çişimizi yapıyoruz 🤦🏻♀️ Bugün ilk defa klozete kakasını yaptı. Çişinden çok rahatsız oluyor yaptığında hemen çıkarmamı istiyor gece ve gündüz uykularından tamamen kuru kalkıyoruz altını ıslatmıyor. Şöyle ki sizlerden fikir almak istediğim konu kendi söylemiyor sürekli ben götürüyorum oturuyoruz yapıyor ben götürmediğim sürece altına yapıyor. Acele mi ediyorum söylemesi için teşvik edici ne yapabilirim? Ya da zamana mı bırakmalıyım normal mi bilemedim 😔 tecrübeli annelerim siz nasıl bi yol izlediniz?