Nisahaniminannesi Merhabalar anneler benim bebeğim 3 ay 5 günlük ama hala kakası günde 5 6 kere normal mi kilo alımı iyi fakat buna rağmen geceleri kaka yapmak gaz çıkarmak istediği için sürekli uyanıyor derin uyuyamıyor normal mi bu aylık bu kadar kaka yapması
Nejlavrl Nisahaniminannesi bizimkide anne sutu canim ayni aydayiz seninle ama bir kere yapiyor kilo alımı normalse bence takilma
Uras0907 Nisahaniminannesi benimki dr her gün 5 kere yapıyor 3 aylık olcaz cumartesi günü. Kilo alımı iyi o yüzden kafama takmıyorum
Umrannnnada Ya bebek den bebeğe değşyr Bi doktora danış ama sen benim kide 3.4 günde bir yapyr boşver kaka yapsn zaten yapmayınca sorun. Ama ishal değl dimi
Nisahaniminannesi Umrannnnada yok hep öyle canım ne yatabiliyor ne oturtabiliyor sürekli kaka meme kusma bu döngü içindeyiz 3 aydır
Nisahaniminannesi Nejlavrl ama işte hiç uyuyamıyor derin sürekli bir kaka yapma isteği oluyor günde 10 bez değişiyoruz yeni doğan gibi canım
Nisahaniminannesi Uras0907 peki gece uyku olayı nasıl uykusunda sürekli huzursuz ıhlama var mı bizde hiç derin uyku yok canım en fazla 2 saat
Uras0907 Nisahaniminannesi 12 de uyuyup 3 buçuk 4 arası uyanıyor. Emip tekrar uyuyor 6ya kadar. Sonra saat başı uyanıyor emmek için. 10a kadar