Semasahin Arkadaşlar bebeğim 3 aylık mama veriyorum ek gıda vermeye ne zamma başlamalıyım genelde mama ile beslenen çocuklara 4. Ayda verin diyorlar
Fatmagy Kim dıo onu dha cocuk Yenı kendıne gelıyor 6. Ayda basla tabıkı. Sindirim sistemine agır gelır. Bnm arkadasım da mama kullandı ama 6.ayda basladı. Yada doktor tavsiyesiyle en erken 5.ayda baslatılıyor