Birbaskask Merhaba arkadaşlar bebeğimin kam değeri 10.6 ymış doktoru normal karşıladı fakat sağlık ocağı hemşire hanım düşük gördü sizinkiler nasıl normal mi
canimoglum_2020 Birbaskask yani doktor normal dediyse kafanıza takmayın günlük kıymasını verin pekmez verin demir ilacı kullanıyormu