Bebeğim 4 aylık , kızımla gün içinde çok güzel ve etkili ilgileniyorum. Ona şarkılar söylüyorum, dışarı çıkartıyorum. Onunla hem ten teması hem göz teması kuruyorum. Uyuturken yatağına bırakıyorum emziğini ağzına veriyorum ve odasından çıkıyorum. Ağlarsa eğer hemen yanına gidip ilgileniyorum. Ağlamazsa kendi kendine uyuyor. Bazı okuduğum yazılarda çocuğumuzu kendi yatağında bırakıp gitmememiz gerektiği söyleniyor. Ama benim kızım gayet mutlu. Hiçbir şekilde tek başına da ağlatıp bırakmadım. Sizce ben yanlış mi yapıyorum 🤦🏽♀️