Merhaba anneler, oğlum 15 günlük ilk başta sütüm gelmedi sonra çok geldi mastit oldum göğüs ucum yok vs derken oğlum emmedi mama ile besleniyor gittiğim her hastane sağlık ocağı sütün çok yağlı çok güzel bu çocuk emer nolur emzir diyor , bende emmedi emmez diye dukan birası ve sigara kullanıyorum , çok denedim bazen tutuyor ve aşırı ağlıyor sonra . Emecek mi istemiyor mu karar veremedim sizce doktorların dediği gibi zorlamalı mıyım ? Sezeryan doğum yaptım bir an önce şu kilo göbek gitsin istiyorum .. lütfen linç gelmesin