Kızlar kızım doğdukan 2 ay sonra emzige alişmıstı emiyordu.belirli bir süre sonra uyku halinde yada aciktiginda o ihtiyaçlarını parmak emerek belirtmeye başladı.Bu ay yaşımıza gireceģiz neredeyse.kucağıma aldığımda ya üstümü cekiştirerek ve parmağını emerek emmek istediğini vurguluyor,yada uykusu geldiğinde yine parmağını emerek omuzuma başını koyar eeee eeee deyip uykusu geldiğini anlatır.Bu parmak emme durumuna fazlasıyla alıştı uyku halindeyken elini ağzından çektiğimde hemen uyanıyor aģliyor ve geri ağzına sokup emerek tekrar uykuya dalıyor.Bizim gibi olan anneler varmı bu alışkanlıktan nasıl vazgecirebilirim yada unutturabilirim fikir verin bana lütfen.