Honki_Ponki hulyaaa-123 karamellisini yapıyorum ben o harika oluyor ama dagıtmadan tbi biraz zor oluyor pişirirken geniş bir tencere kullanın normal serbetle bile yaparken geniş tencerede ve marka onemli bence her markayla güzel olmuyor kemal paşa
Med hulyaaa-123 çatalla kontrol ediyorum ben,çok fazla pişirmiyorum. Altını kapatınca biraz bekletiyorum tam kıvamına geliyor