ilkgozagrimmmm Kızlar merhaba oğlum bronşit geçirmişti. Tam iyileşti derken bu sabah havlar tarzda öksürerek uyandı birden ve burnu aktı. Şimdi uyurkende uyanıyor o ses çıkıyor. Krup aklıma geldi ve korktum başına gelen varmı ? Doktora gideceğim
Mimozacicegim ilkgozagrimmmm Doktora gidin hava verirler.gitmeden önce buzluğu açıp oranın soğuk buharını solutun iyi gelecektir geçmiş olsun
ilkgozagrimmmm Mimozacicegim teşekkür ederim canım gideceğim. Emin olamadım ama sesi öyle ve hapşırık burun akıntısı var
Mimozacicegim ilkgozagrimmmm Evet benim oğlum 4 yaşına kadar her sonbahar aylarında geçirdi. Sık geçirdiğimiz için eve nebulizatör aldık. Doktor buhar ilacı verdiği zaman o makineden buhar verdik hep.ayrıca antibiyotik de kullandık şuan 8 yaşında oğlum. Bazen hasta olduğunda yine buhar veririm. Bizim çok ağır geçiyordu
ilkgozagrimmmm Mimozacicegim bronşit geçirdik tam düzeldi bu sabah bir kalktı garip bir ses ve öksürük artık alerjik diye düşünüyorum. Hapşırıktada boğazdan öyle ses geliyor mu ? Bronşit için çok ilaç kullandık yine kullanacağız sanırım 😔