deniz_s benim bebeğim 6 ay 12günlük,sabahları 2 gündür kahvaltıya başladım biz ek gıdaya 5.ayın ortasında geçtik bu arada. Kahvaltıda hünnap ın bebe bisküvisini aldım yumurta pekmez peynir karıştırıp veriyorum saat 10 gibi yedi,öğleden sonra 3te de tarhana çorbası verdim yoğun kıvamlı,akşam 6 gibi şeftaliyle yoğurt karıştırıp veririm. Kabak havuç patates falan sevmedi oğlum ya,sade patatesi haşlayıp içine az tereyağı ve yoğurtla yiyor ama. Eğer öğle çorbasını yememişse akşamki meyvesinin içine yulaf lapası ekliyorum doyurucu olsun diye. Meme emmesi çok da azalmasın diye çok vermemeye çalışıyorum kilosu da iyi çünkü çok şükür