TheBaby Deniz773 3,5 aylıktı anne eee eee diyordu. Uykum var diyordu yani. Öyle anlıyordum. Eşim inanmadı. Yanında olunca şok🤣 halende diyor
GoGirl Deniz773 onu cok erken duyabilirainiz anneye benzer sekilde cok aglarlar anne diyor dersiniz daha kucucukken ama bu bilinçli degildir
Magnolina Deniz773 bizimki de üç.aylikti anneme diye ağlıyordu normal başlıyor baktı ki kimse ilgilenmiyor yada isteğidigi olmuyor anneeee diye agliyor🤪
Kzlrmk Deniz773 başlığa göre konusuyum suan 21 günlüğüz evet sanki annee diye ağlıyor eşim bile anne diye ağlıyor bu diyor kulağa öyle geliyor yani 😂
ftsdmrhn E öyle ağlaması normal. 6. Ayda anne diyodu ama anniii şeklinde oda bilinçli demiyor zaten. Küçücük bebek bilinçli olarak anne baba demez henüz öyle algısı yok çünkü.
Aynur13 Deniz773 evet bencede öyle bizde 38 günlüğüz benim oğlumda bence anne diyor 😂😂 hatta hastanede kan alınırken hemşire de söyledi bu resmen anne diyor diye 😂😂
aylul0 Deniz773 tabiki bilinçli değil ama 2 aylıkken falan gayet açık annee diye bağırıp ağlamaya başladı 😂😂