Kızlar kızım çok kötü pişik böyle sanki yarık yarık yaralar olmuş ,hep suyla yıkıyorum ,havalandırıyorum
doktor mavi hametan ve Tiocure krem verdi o ikisini karıştırıp da sürüyorum faydası yok ,ne yapsam kızlar hemen geçiren bi yöntem söylermisiniz çok çaresizim kızım oturamıyor kollarım taşımaktan maf oldum 😔fotoğraf yüklemek istiyorum görmeniz açınızdan ama fotoğraf yükleyemiyorum nedenini anlayamadım