Lütfen başına gelmiş ama sorunsuz bir şekilde evladını büyütmüş anneler varsa yazabilir mi? 1.5 ölçtü doktor bıngıldağı ve d vitamini verme sakın dedi. İnternetten araştırdım ve çok korktum. Bıngıldak erken kapanırsa kafatası gelişmeyebilirmiş. Bu süreci yaşayıp sorunsuz atlatan var mı? Ne olur bana bir umut olun.