[silindi] Ikizler2 benim kizim 38 haftada dogdu 2800 de dogdu ödem atti dediler 2600 dustu suan tam 2.5 aylik 4650 kilosu. Ama seninki 34 de dogmus bence normal
DorukAtadry Ikizler2 bizimki 3.585 kg 55 cm doğdu, 3385le hastaneden çıktık şimdi 3 ay 1 haftalık 8.100 kg 68 boyu 😭Sizinkiler ideal bence doktorunuz en iyisini bilir ☺️
Nil595959 Ikizler2 benim bebişim 39 hafta 2760 doğdu 2600le hastaneden cıktık. 46.cm di. Şuan 4aylık 63 cm 6. 700 gram. Siznkide çok normal cnm
Elif25 Ikizler2 benim oğlum 30+2 de 42 cm 1850 gr dogdu. Tam 3 aylıkken 4720 54 cmdi suan 3 ay 13 günlük ( düzeltilmiş 27 günlük )🥰