Deletedmom_21 26 gunluguz karni tok altı temiz gazi da cikti niye uyumuyor anlamadim besigi 6 dan beri salliyorum bırakınca ağlıyor uykusu var ama uykuya dalamiyor 2 gündür kakasini da yapamıyor acaba o mu huzursuz ediyor 😔😔😔
Equinox Deletedmom_21 gazı ve kabızlığı vardır. Kabızlık için şuruplar var ama gaz işi 5-6 aylık olana kadar geçmedi bizde. Hiçbir gaz damlasıda faydalı olmuyor. Tüm gün uyumazdı
xxNilaraxx Emzirip gogsunuze yatirin gogsunuzde uyur, daha cokkk kucuk sizinle temas halinde olmak istiyordur korktuklari icin de uyumazlar. Bol bol ten temasi kurun kokunuzla uyusun. Ilk 3 ay boyle yakaniza yapisacaklar. Sonra geciyo merak etmeyin
Umutalim Duş aldırın mayışır rahtlar duştn sonra ayaklara karnına fön makinesi tutun gazı rahat çıkar uyuturkende kesinlikle kundaklayın 🌼🌼 siz anason rezene çayı için sütten ona geçer odarahatlatur