ilahiyatci_Mom benim bebişim alerjikti, çoklu besin alerjisi vsrdı. hem emzirdim alerjik diyet yapıp, hem alerjik bebekelr icin mama vardı ona devam ettik 1.5 yasını biraz grçerekten mamayı kestim. 15naylıkken sütten kestim. biber dolması, sebze çorbası, kurubakliyat yemekleri,nohut fasullye falan sık yedirdim. et alerjisi geçtiği zaman tavuk ve normal et kıymasından köfteler yaptım. biz erken ekgıdaya geçmştik 4 aylıktı 1 yasına geldiginde doktorumzn tavsiyesiyle 3 ögün ana yemek yiyordu