H-123 Kızım 17 aylık kızlar mama dede baba ve gel diyor ama hala anne demiyor çok üzülüyorum sizinkiler nezaman demeye basladi
Seden H-123 Tam o ayda. Resmen dalga geçiyodu benimle. Yüzüme bakip aaannn diyip susup gülüyodu 😀 eşek. 17 aylikti anne dedi 🌸💜
Emir123ali H-123 Benim oğlum ilk anne demişti 16 ay 22 günlük bu ay artıkk anne dilinden düşmüyor ilk beni söyledi unutdu herşeyi söylüyordu ama anne demiyordu bana nene diyordu bizde nene lafı geçmez ama bana nene diyordu çok kötü bi durumdu ama anne deme başlayınca artık rahatladım söyler sizinkide en kısa zamanda inşallah
2lokummannesiii H-123 sürekli annem annecim nerde annesinin kuzusu gibi konuşun canı isteyince söyleyecek. Gün içinde hadi gel annecim burdayım annecim diyin.
gamzelikizim H-123 benimki 21 aylik cani isteyince soyluyo onun dışında hep de diyo bana evde deee diye sesleniyo
YusuffunAnnesii H-123 bizmki 22 aylik anne de diyorum baba diyo anne diyorum baba diyo 1 dk boyle geciyoya inadina yapar gibu babada baba😞😂😂
durucinar Merak etme canım ömür billah anne bak anne gördün mü anneeee alsak ya anne diyecek 🤪 sussun diye dua edeceksin 😬
durucinar H-123 Bende kızımda öyleydim şuan sussun diye neler yapıyorum bu bilsen 🤪😂 sağlıkla büyüsün
Halimea H-123 buyuk oglum 5 ayliken anne dedi duyanlar sok oluyodu, o annemi dedi falan diyiyolardı. bizim ,kucuk oglanda 11 ayliken anne dedi bebisden bebise degisiyo 🤗 merak etmeyin konusmaya baslasın susmazlar minaklar