Belissimo
Merhaba kızlar, bebeğim bugün 8 günlük ve gündüz 2 saatte bir, gece 3 saatte bir olarak 60 cc anne sütü veriyorum. Zaten göğsümden her öğünde ancak o kadar çıkıyor. Sizce bu bebeğim için az mı çok mu iyi midir ? Benle aynı olan varsa karşılaştırma yapabilir miyiz?