Msbebek Şuan 7 ay 15 günlüğuz ve 5. Ayından beri uykular harammmm.. ondan önce çok güzel düzenli saatlerde uyurdu fln sonra bir diş sancısı mi nedir başladı hala uyku yok diş fln de yok .. aklıma gelen herşeyi yapıyorum ama uyku yok. Uyusa bile yarım saatte bir ağlıyo feryat figan.. meme de sabaha kadar artık takatim yok taktikleriniz varmı 🥴😴
Msbebek Msbebek ayakta sallama , memede gezerek , mama , ek gıda , muhallebi herşeyi denedim . Arabayla bile dışarı çıkıyoruz yok yok hep oyun istiyor 🤯🤯🤯🤯
2momchild Msbebek Bizimde 3 aylık doğdu doğalı carsafta salliyoruz ayağımda nasır oldu artık her gören nasıl duzelicek diyor bittim bende nasıl uyutmam lazım dusunmekten başım ağrıyor 😭😭😭
hiranur1234 Canım emziriyorsaniz eğer papatya çayı tavsiye ederim çocuğunuz 6 aydan fazlaymış sanırsam. Bebeğinize de icirebilirsiniz bizzat denenmiş ve kanıtlanmıştır kendim bizzat denedim çok faydasını gördüm
Msbebek hiranur1234 denicem valla canım teşekkür ederim herşeyi tek tek not edip denicem hangisi iyi gelir bilemeyiz sonuçta 💐☺️
Msbebek 2momchild sneinki daha çok küçük akıl vermek gibi olmasın ama gaz sancısı yada açlık olabilir mi ?
2momchild Akaan çarsafta sallamadan uyumaya ne zaman geciyolar bizimde 3 aylık bitek onda duruyor ne zaman duzelirki uyumasi
Msbebek Akaan battaniye den çıkmaya çalışıyor zorla aciyo üstünü bikere uyudu sandık tam açıyorduk içinden atladı 🤣🤣🙈
2momchild Msbebek Bilmiyorumki kaç farklı doktora götürdük nasıl ne şekilde uyutmaliyim bilmiyorum tam dalıyor sonra geri uyanıyor hakkımızda hayırlısı inşallah bir an önce duzelirler
burjoosphere Oğlum 7 ay 21 günlük uykusuzluktan 25 kilo verdim. 6 ay kolikti şimdi dis diyorlar ama inanmıyorum artik bizim oglan uyku sevmiyor 😬Artık ins haftaya uyku eğitimine başlıyorum baska türlü hiçbir şekilde çözüm bulamadım. Bir denemediğim bu kaldi size de araştırmanızı tavsiye ederim
Msbebek burjoosphere teşekkür ederim 😘 uyku eğitimi için gücüm yok 😃🙈 işe başladım bide bu ay hepten pilim bitti ama kiloların hala benimle 🤣
Msbebek 2momchild inşallah canım benimkide küçükken öyleydi ama gaz damlası aldım.duzeldi ozman gazdan uyumuyolar genelde çünkü ❤️