Babyisot ay benmde doktorun gitti yaaa kaldım böyle 😖 bikere çok küçükken belde tıpta Osmana götürmüştüm iyi gibiydi sadece oğlumun küçük parmakları içe kivrikti beni baya endiselendirmisti mutlaka götür kosamaz falan diye ama meğer genetik biseymis 😅 bide duygu hasthanesnde aytenusta özer var ona gittim bikac defada