chemist Merhaba Ben ağustosta dogum yaptim ve eylulde ilk rapor parami aldim.ikinci rapor parasi icin herhangi bir isleme gerek yok demisti isyerimin muhasebecisi peki 2. rapor param ne zaman ödenir tecrubeli annelerden fikir almak istiyorum🥰