Guzel annelerim . Diyet yapıyorum kendimce evde leslie de tapmaya çalışıyorum yürüyüşte illaki farklılıklar oldu ama
Benim basen ve simit bölgem oldu bitti fazla idi
Tek kusurum oralar belim ve üst kisim küçük
Tunik falan giyince arkada bir kolon var gibi duruyor simitlerim kıyafet kötü duruyor
Velhasıl basen ve simit eritme videoları önerir misiniz ama zor olmasın bacılarım leslie yapıyorum derken sağ bacak diz kapagimi incittim sanki yirtildi gibi…