Nasıl yapacağım aöl e giriyorum ama yapamadım bilen var mı bu arada 1 senem kaldı
harley kayıt tarihi devam ediyorsa eğer önce para yatırmanız gerekiyo
Dmt-01 para yatırdık yeni kayıt oldum zaten ilk defa kayıt oldım yani