Metehan123 Kizlar cocugum tam 6 aylik oldu 2 nunara alsam mi artik mamasini 1 numara sanki ytmiyo uzun sure tok durmuyo max 2 saat o da 180 cc icer yani
Kizimmmmm Metehan123 mamaların üstünde yaziyo zaten hangi aylarda kaç numara kullanılacağı. Aptamil kullanmıştık. 6 9 ay arası 2 numaraydı.
esraeerdogann Metehan123 2 kullanmanız lazım şuan 6 aylık olmuş çünkü birde mama değişikliği yapın o zaman demekki çabuk acıktırıyor normalde 3. -4 saatte bir o kadar içmesi lazım
Koala06 Metehan123 2 numara alman lazım. 6 12 ay 2 numara oluyor bildiğim mamalarda bende 2 numaraya geçicem 10 gün sonrs 6 aylık olucaz
Metehan123 Kizimmmmm tam 6 aylik ya simdi o yuzden sordum ben de biliyorum onu da 2 nuamaranin ustunde 7 12 yazmiyo 6 12 yaziyo