Selam kızlar. Bebeğim 2.5 aylık. Bugün ilk defa tek başıma dışarı çıkardım. Tabi çok sürmedi ağlayınca geri döndük hemen. Evde uyutmuştum ama pusete koyunca uyandı. Böyle böyle alışcaz sanıyorum. Pes etmek yok😅 siz de durumlar nasıl? Var mı tavsiyeleriniz?